Administracja kadr
Obsługa administracji kadrowej wiąże się przede wszystkim z przygotowaniem i rzetelnym prowadzeniem wymaganej prawem pracy dokumentacji pracowniczej.
Nasza firma kompleksowo realizuje powyższe zadania z należytą starannością, korzystając z profesjonalnego oprogramowania.
Zakres usług:
-
prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-
sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy: umowy o pracę, aneksy do umów, zmiany warunków umowy o pracę, wypowiedzenia itd.
-
sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem cywilno-prawnym: umowy zlecenia, o dzieło, kontrakty
-
ewidencjonowanie i rozliczanie urlopów pracowniczych oraz innych nieobecności uregulowanych przepisami prawa
-
ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy
-
sporządzanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników
-
sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw personalnych do GUS
-
wsparcie podczas kontroli PIP